魚和貓咪怎麼在一起?

有一天,愛作夢的雙魚遇到一隻也愛作夢的貓咪,從此,他們一起作夢,一起在夢中飛翔...

2008年7月3日 星期四

Down by the Salley Gardens--葉慈的詩,藤田惠美的演唱

葉慈的詩
藤田惠美的演唱##CONTINUE##
http://mymedia.yam.com/m/1861602

Down by the Salley Gardens 走過雪莉花園
My love and I did meet 我曾在那裡遇見我的愛人
She passed the Salley Gardens
With little snow-white feet
她踏著那纖細雪白的雙足,走過了雪莉花園
She bid me take love easy
她曾要我別為情所苦
As the leaves grow on the tree 因為愛就像長在樹上的葉子
But I being young and foolish 但是當時年少輕狂
With her did not agree 我無視她的叮嚀

In a field by the river 就在河畔的曠野
My love and I did stand 我的愛人曾經站在我的身旁
And on my leaning shoulder
She laid her snow-white hand
把她那柔白的手輕放在我微傾的肩膀
She bid me take life easy 她曾要我輕鬆看待人生
As the grass grows on the weirs 因為生命就像長在河堤旁的草
But I was young and foolish 但是當時年少輕狂
And now am full of tears 如今我卻淚水盈眶

Down by the Salley Gardens 走過雪莉花園
My love and I did meet 我曾在那裡遇見我的愛人
She passed the Salley Gardens
With little snow-white feet
她踏著那纖細雪白的雙足,走過了雪莉花園
She bid me take love easy 她曾要我別為情所苦
As the leaves grow on the tree 因為愛就像長在樹上的葉子
But I being young and foolish 但是當時年少輕狂
With her did not agree 我無視她的叮嚀

沒有留言:

關於這隻貓...

我是一隻貓咪,叫做Erin,你叫我艾琳也行。我喜歡陽光,喜歡藍天,喜歡慵懶地移動,喜歡微風吹的感覺。我喜歡自由自在地做夢,喜歡在夢裡飛翔著...